2010年3月31日 星期三

Cyber Cafe(網咖)

.
.
Cyber Cafe(網咖)

----- Original Message -----
From: sib01534
Sent: Saturday, November25, 2006 06:42 PM
Subject: Cyber Cafe



外國的老爸這樣回答他的孩子!好笑喔!
下次有小孩問你時,不用再害羞了,這個解答非常好...
週一早上....正在沖泡著濃郁的咖啡,一個有趣的對話發生了...

"Daddy? How did I come into this world?"
「爹地,我是怎麼來到這世界的?」

"Well, my child, some day I'll have to tell you anyway."
「哦,兒子啊,總有一天我會讓你知道的。」

So why not today? Please!"
「拜託!為什麼今天不行?」

"OK, but listen carefully."
「好吧,你仔細聽著!」

"Mom and Dad met each other in a cyber cafe.
「你媽和我在網咖相遇而認識,

In the restrooms of that cyber cafe, dad connected to mom.
並在網咖的洗手間你媽和我使用了超連結

Mom at that time made some downloads from dad's memory stick.
那時你媽從我的隨身碟下載一些資料,

When dad finished uploading we discovered we used no firewall.
當我完成上傳時,我們發現我們沒有使用防火牆

Since it was too late to cancel or delete,
因此,想要取消或刪除都已為時太晚,

nine months later we ended up with a virus."
就這樣,九個月以後我們被一個病毒所終結。」

sib01534

(感謝 網友sib01534提供)

馬上按讚 加入 [兔兔電腦教室] 粉絲團

沒有留言:

加入Google+ Facebook 馬上按讚 加入兔兔電腦教室粉絲團

 

站群搜尋

含主站,論壇,部落格
自訂搜尋